آزادی از زندان به خاطر کرونا / این سارق حبس کشیده دست بردار نیست

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی اصغر خانی رئیس کلانتری 190 خزانه گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در سطح کلانتری 190 مجیدیه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان و ماموران کلانتری 190 جوادیه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ماموران با تشکیل تیمی مجرب متشکل از ماموران تجسس و عملیات کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان و بررسی صحنه سرقت دریافتند، سرقت ها توسط یک موتوسوار با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی انجام شده است و سارق از خانم هایی که در حال مکالمه با تلفن همراه خود بودند سرقت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات به محل هایی که سرقت ها انجام شده بود مجدد مراجعه و در حال به دست آوردن اطلاعات دقیق تر از متهم بودند که با سر و صدایی از شهروندان مواجه و به سرعت برای بررسی موضوع به محل تجمع مردم مراجعه می کنند.

زمین خوردن سارق بعد دزدی

کلانتر محله 190 مجیدیه عنوان کرد: اظهارات اولیه حاضرین حاکی از این بود، راکب موتورسیکلت قصد سرقت گوشی خانم 35 ساله ای که در حال مکالمه با تلفن همراهش بود را داشت که به دلیل از دست دادن تعادل موتور سیکلت به زمین برخورد می کنند.

وی ادامه داد: سارق که خود را در محاصره مردم می بینند با استفاده از سلاح سردی که همراه خودش بود سعی در مقاومت و متواری شدن از محل را داشت که واحد گشت کلانتری با حضور به موقع در محل او را خلع سلاح و دستگیر می کنند.

آزادی از زندان به خاطر کرونا

رئیس کلانتری 190 مجیدیه پایتخت عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی متهم 32 ساله به 20 فقره موبایل قاپی اقرار و اظهار کرد، بیش از ده بار به زندان رفته است. 5 سال پیش به دلیل 45 فقره سرقت و حمل مواد مخدر به 24 سال حبس محکوم شده است و در زندان به سر می برده است. ولی یک ماه پیش به علت ماجرای کرونا ویروس با سپردن وثیقه به مرخصی می آید و در این مدت به سرقت های خود ادامه می دهد.

سرهنگ خانی با بیان اینکه تحقیق در خصوص کشف جرئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد و متهم به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: حتی المقدور زمانی که در حال مکالمه هستند گوشی را سمت دیوار بگیرند و یا هندزفری استفاده کنند و حواسشان به اطراف خودشان باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟