پاتک پلیس به 8 مزدور خطرناک در خوزستان / پایان حمله به حوزه های علمیه و مقرهای نظامی

به گزارش رکنا، سردار "حیدر عباس زاده" اظهار داشت: در نیمه دوم سال 98 شبکه تروریستی تجزیه طلب "خلقی" در شهرستان شادگان اقداماتی از جمله به شهادت رساندن سرگرد "عبدالحسین مجدم" فرمانده بسیج دارخوین، مجروح کردن یکی از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه "خنافره"، تیراندازی به مقرهای سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، سرقت های مسلحانه، ترسیم پرچم جعلی الاحوازیون و ... در کارنامه شوم خود داشتند.

وی افزود: سرانجام با کار اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان خوزستان و نیز همکاری و پشتیبانی دادستان شهرستان شادگان، همه اعضا این باند تروریستی شناسایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این گروهک بعضاَ اقدامات خود را مستندسازی و به خارج از کشور ارسال می کرد، بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات ویژه اطلاعاتی 8 نفر اعضای اصلی این شبکه تروریستی را که شناسایی شده بودند با هماهنگی دادستان شهرستان شادگان و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند؛ متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به جرایم خود اعتراف کردند. .

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: عده دیگری از مرتبطان با این شبکه شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟