این زن سنگ قبر امامزاده ها را در آستارا تخریب می کرد! / شهلا 37 ساله است

به گزارش رکنا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرزی بندر آستارا از دستگیری زن مخرب سنگ قبور آرامستان بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) خبر داد.

تخریب سنگ قبر امام زاده ها

جمشید مهدوی اظهار کرد: یک زن ۳۷ ساله که صبح روز گذشته اقدام به شکستن و تخریب تعدادی از سنگ قبور آرامستان بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) کرد، توسط پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی با بیان اینکه فرد مذکور با استفاده از "سنگ" اقدام به تخریب قبر‌ها می‌کرد، ادامه داد: انگیزه وی از این اقدام معلوم نیست و میزان خسارت وارد شده به قبور در حال بررسی است.

بی حرمتی به مسافران مقدس ایران

مهدوی در پایان از حضور به موقع خادمان امامزادگان شریف برای ممانعت از تداوم اقدام این زن تقدیر کرد و یادآور شد: بستگان اموات نیز از این زن شاکی هستند.

سید ابراهیم (ع) و سید قاسم (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) هستند که در سده سوم هجری، به سوی مناطق شمالی ایران «گیلان زمین» رهسپار شدند تا وظیفه خطیر تبلیغ دین اسلام را عهده دار باشند.

در جوار این بقعه، آرامستانی قرار دارد که بومیان منطقه از شهر‌های آستارا و لوندویل و سایر روستا‌های منطقه نیز اموات خود را برای تدفین به آنجا می‌آورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟