این مرد با لباس پلیس در کرمانشاه میلیاردر شد

به گزارش رکنا، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اعلام شکایت 4 نفر مبنی بر اینکه شخصی به بهانه اینکه قصد پرداخت تسهیلات به آنها را دارد اقدام به دریافت طلاجات آنها به عنوان ودیعه و سپس سرقت آنها کرده است، رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

دستگیری یک کلاهبردار در کرمانشاه

وی ادامه داد: طبق اظهارات افراد شاکی، فرد کلاهبردار که در قرارهای خود با طعمه هایش لباس پلیس به تن داشته حدود 520 گرم طلا به ارزش 3 میلیارد و 400 میلیون ریال از آنها دریافت و بدون پرداخت هیچ مبلغی متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: موضوع در حال بررسی بود که خانم میانسالی به پلیس مراجعه و با بیان اینکه قراری با یک فرد دارد که طی آن قرار شده مقداری طلاجات را در ازای دریافت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار فردی قرار دهد اما در لحظه آخر به موضوع مشکوک شده، ماموران دریافتند که احتمالا این فرد همان کلاهبرداری است که دنبال او هستند.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه و با حضور در محل قرار که واقع در خیابان مدرس بود محدوده را به صورت نامحسوس تحت محاصره درآورده و پس از دقایقی جوانی که لباس پلیس به تن داشت در محل قرار حاضر و حین دریافت طلاجات در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

کشف لباس پلیس و شوکر از مخفیگاه سارق کرمانشاه

جاویدان با بیان اینکه ماموران در بازرسی بدنی از این فرد یک عدد افشانه دفاع شخصی و یک عدد شوکر نیز کشف کردند، گفت: فرد کلاهبردار در بازجویی های انجام شده به ارتکاب سرقت طلاجات افراد شاکی اعتراف و عنوان کرد مقداری از طلاجات سرقتی را در منزل برادرش مخفی و مقدار دیگر را نیز با همدستی زن برادرش فروخته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران در گام بعدی و پس از کسب مجوز قضائی از منزل یاد شده بازرسی و علاوه بر کشف 32 گرم و 20 سوت از طلاهای سرقتی، زن برادر فرد کلاهبردار که همدست وی بود را نیز دستگیر کردند.

جاویدان ادامه داد: اقدامات لازم برای شناسایی طلافروشی هایی که افراد کلاهبردار برای فروش طلاهای سرقتی به آنها مراجعه کرده اند با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

وی در پایان و با بیان اینکه تحقیقات همچنان از متهم به علت افزایش احتمالی تعداد شاکیان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا مراقب آگهی های جعلی که گاهی اوقات در فضای مجازی منتشر می شود باشند و در صورت مواجهه با چنین افرادی پلیس را در جریان قرار دهندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟