برگ برنده میترا استاد چه بود که نجفی او را کشت؟ / قاضی در دادگاه پرسید!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، قاضی متین راسخ در خصوص اینکه آیا میترا استاد برگ برنده ای داشته که محمد علی نجفی مجبور شده به همه خواسته های متیرا استاد تن دهد از شهردار سابق تهران توضیحات دهد.

قاضی متین راسخ به محمد علی نجفی گفت: چه دلیلی دارد که همسر اولت پس از 40 سال زندگی مشترک حاضر به جدایی شود؟ یا در طول زمان صیغه بودن میترا استاد با توجه به گفته خود محمد علی نجفی برای وی چاقو کشیده ولی شهردار سابق تهران حرفی نزده و حتی محمد علی نجفی دست به خودکشی زده است و تنها موضوعی که می تواند مهم باشد که چه برگ برنده ای نزد میترا استاد بوده که محمد علی نجفی با همه این اتفاقات کنار آمده و در پایان دست به قتل زده است.

محمد علی نجفی گفت: هیچ برگ برنده ای نبود، او خانواده ام را تهدید به اسید پاشی کرده بود و هیچ فایلی برای پخش کردن در فضای مجازی نبود که بخواهم نسبت به آن واکنش نشان دهم.

تهدید به انتشار فایل صوتی نجفی در فضای مجازی

وی افزود: حتی چند بار با بزرگان خاندنش صحبت کردیم و تصمیم بر این شد که طلاق بگیریم اما میترا استاد قبول نمی کرد و نگران بودم اتفاقی بیفتاد.

نجفی در خصوص فایل صوتی گفت: فایل صوتی که میترا استاد از آن حرف می زد و تهدید می کرد صحبت های خصوصی بین خودمان بود که می خواست آبروی مرا به عنوان یک شخصیت سیاسی خراب کند اما آن فایل برای من مهم نبود و باز تاکید می کنم تهدید به اسیدپاشی به خانواده ام باعث شده بود کوتاه بیایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 564601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟