سارق مزدا 3 در همان روز سرقت دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی با اعلام این خبر گفت : ساعت 19 یازدهم اردیبهشت ماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در بزرگراه آزادگان به یکدستگاه خودروی مزدا 3 مظنون شده ، پس از استعلام مشخص میشود خودرو سرقت روز می باشد و در ساعات اولیه صبح مورد سرقت واقع شده است .

تعقیب و گریز پلیس و سارق خودروی مزدا 3

سرهنگ گزافی در ادامه گفت: راننده خودروی مزدا 3 با مشاهده واحد گشت پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار نموده و با توجه به حرکات مخاطره آمیز راننده مذکور چندین نوبت به وی دستور ایست می دهند متاسفانه راننده خودروی مزدا3 بدون توجه به هشدارهای واحد گشت پلیس آگاهی همچنان به فرار خود ادامه می دهد ، نهایتا با هوشیاری اعضای اکیپ مسیر خودروی مسروقه مسدود می شود.

فرار با پای پیاده

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود : راننده خودروی مسروقه با رها کردن خودرو به صورت پیاده اقدام به فرار نموده و غافل از اینکه اعضای اکیپ با عکس العمل سریع و شلیک تیرهوایی متهم را که قصد درگیری با پلیس را داشت دستگیر می نمایند . راننده خودروی مزدا 3 مسروقه پس از دستگیری خود را هاشم 39 ساله معرفی می نماید که متهم به همراه خودروی مکشوفه جهت رسیدگی تخصصی و کشف جرائم احتمالی و سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می گردند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟