پلیس به موقع به داد مرد اسلامشهری رسید / نقشه پلیدانه کارگرش لو رفت

به گزارش رکنا، سرهنگ سید نظام موسوی سرپرست پلیس فتا غرب استان تهران عنوان کرد: یکی از هموطنان با در دست داشتن مرجوعه قضایی از سوی دادسرا با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به پلیس فتا اسلامشهر مراجعه کرد و اظهارات وی توسط کارشناسان گرفته شد .

وی ادامه داد : شاکی در اظهارات خود عنوان داشت به بانک مراجعه کردم و متوجه شدم از حسابم پول برداشت شده است ، پس از اخذ پرینت حسابم و بررسی‌هایی که انجام دادم متوجه شدم حدوداً مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال از حسابم کسر شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی توسط ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا شهرستان اسلامشهر و همچنین انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان اداره اطلاعات جرایم سایبری با بدست آمدن ادله کافی برای پی گیری این پرونده ماموران پلیس فتا متهم اصلی که کارگر سابق شاکی بود را شناسایی کردند.

برداشت غیر مجاز کارگر از حساب کارفرمای اسلامشهری به دلیل رفع نیاز مالی

سرهنگ موسوی افزود: با پایان تحقیقات کارشناسان پلیس فتا از متهم شناسایی شده مشخص شد وی با طراحی نقشه قبلی با مراجعه به خودپرداز و فعال کردن رمز دوم برای کارت شاکی بدون اطلاع وی اقدام به برداشت از حساب شاکی جهت رفع نیاز مالی خود کرده است .

سرپرست پلیس فتا غرب تهران بیان داشت: با توجه به اظهارات متهم و مستندات موجود ، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ موسوی به مردم هشدار داد: در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب خود بخصوص کارت بانکی دقت لازم را به خرج دهند و از قرار دادن آن در اختیار دیگران پرهیز کنند .

این مقام مسئول سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکى www.cyberpolice.ir را منشاء انتشار اخبار حوادث و هشدارهاى آموزشى پلیس فتا اعلام کرد و آمادگى کارشناسان متخصص و فنى به عنوان پشتیبان سایت را جهت دریافت گزارشات مردمى و اخذ نقطه نظرات شهروندان و کاربران اعلام نمود . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟