اعترافات تکاندهنده دزدان در البرز

به گزارش رکنا، سید مجید فیض جعفری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت با شیوه زورگیری در نقاط مختلف شهرستان‌های کرج و فردیس، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که سارقان ابتدا سوژه‌های خود را تحت پوشش مسافر در نقاط مختلف کرج به ویژه در پل فردیس سوار بر خودرو‌های سرقتی کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموالی مانند گوشی موبایل، کارت عابر بانک به همراه رمز، وجه نقد و .. می‌کردند و آن‌ها را در خارج از شهر از خودرو پیاده کرده و متواری می‌شدند.

14 فقره سرقت در پوشش مسافرکشی در البرز فاش شد

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان از سارقان حرفه‌ای بوده و هیچ گونه ردی از خود برجای نذاشته بودند، تصریح کرد: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و با به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان شدند که اهل و ساکن شهرستان شهریار استان تهران بودند.

سرهنگ “فیض جعفری” بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهمان آن‌ها را تحت نظر گرفته و نامبردگان را در حال سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی اظهار کرد: متهمان که پس از دستگیری چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی‌دیدند لب به اعتراف گشوده و به ۱۴ فقره سرقت با شیوه زورگیری در پوشش مسافرکشی اقرار کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز بابیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد خاطرنشان کرد: تاکنون هر ۱۴ مالباخته پرونده شناسایی شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟