دلار و طلای ارزان قیمت می خواهید؟ /  این مرد در مهاباد فروشنده بود!

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان فردی را که با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ برزو تجاری روز شنبه افزود: در پی وقوع موارد متعددی از کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی و به علت حساسیت موضوع و جلوگیری از وقوع جرایم مشابه، پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کلاهبردار اینستاگرامی در مهاباد دستگیر شد

وی ادامه داد: با بررسی موضوع محرز شد که متهم در مهاباد و با استفاده از نرم‌افزار اینستاگرام از راه تبلیغ و فروش دلار، ارز و طلا با نرخ‌های غیرمصوب باعث ایجاد التهاب در بازار شده بود که توسط پلیس فتای این شهرستان شناسایی شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از شناسایی توسط ماموران دایره مبارزه با مفاسد اقتصادی طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه این فرد پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد، اظهار داشت: این متهم در بازجویی‌ها به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

گسترش ابزارهای ارتباطی و به دنبال آن شکستن مرزهای جغرافیایی و امکان برقراری ارتباط با کمترین هزینه با سایر نقاط جهان از یک سو فرصتی بی‌نظیر به شمار آورده و از سوی دیگر تهدیدهایی را برای امنیت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی انسان‌ها موجب شده‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟