آخرین خبر از پرونده قتل موبایل فروش اسلامشهری + فیلم
حجم ویدیو: 17.11M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20

به گزارش رکنا، دادگاه عاملان قتل خیابان کاشانی اسلامشهر، ساعت 9 روز ۲۸ اردیبهشت ماه در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار می‌شود.

در پی صدور کیفرخواست و تعیین شعبه پرونده قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر در دادگاه کیفری یک استان تهران، زمان رسیدگی به این پرونده مشخص شد.

دادگاه پرونده قتل موبایل فروش اسلامشهری در 28 اردیبهشت ماه

بر این اساس دادگاه عاملان قتل خیابان کاشانی اسلامشهر، روز ۲۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۹ صبح در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران دهم فروردین ماه گفت: ساعت ۹ و نیم روز جمعه ۸ فروردین ماه، ماموران کلانتری ۱۱ امام زاده عقیل(ع) شهرستان اسلامشهر از سرقت در یک موبایل فروشی مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، سه سارق که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، با سلاح سرد وارد مغازه موبایل فروشی شده و با تهدید و درگیر شدن با صاحب مغازه، ضمن به قتل رساندن وی، اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه داخل مغازه می کنند.

۱۱ فروردین ماه سال جاری بود که دادستان اسلامشهر از صدور کیفرخواست عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد و گفت: برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا کرده‌ایم و در صورت تایید در دادگاه، حکم قصاص در ملاءعام در خیابانی که جرم به وقوع پیوسته، اجرا خواهد شد.

این پرونده سبب جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟