به گزارش رکنا، سردار«عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان، در تشریح جزئیات این حادثه وحشتناک گفت: در ابتدای هفته جاری در پی وقوع قتل دو نفر از اعضای یک خانواده و زخمی شدن یک نفر دیگر از آنان در شهرستان «قلعه گنج » بلافاصله ماموران انتظامی و رده های تخصصی پلیس این شهرستان در محل جنایت ( منزل این خانواده )حضور یافتند و وبی درنگ تحقیقات خود را آغاز کردند وبه بررسی فرضیه های جنایی پرداختند.

قتل خونین اعضای یک خانواده

وی در تشریح چگونگی وقوع این قتل ها افزود: قاتل بی نام ونشان نیمه شب به همراه همدستش با انگیزه اخاذی به این خانواده که برای کار کشاورزی در فصل برداشت صیفی جات در شهرستان «قلعه گنج »حضور داشتند، حمله و آن ها را با اسلحه تهدید کردند. این افراد در ادامه اقدام به تیراندازی به سمت آنان و فرار از صحنه جنایت می کنند. مقام ارشد انتظامی استان کرمان بیان کرد: متاسفانه در این حادثه پدر و پسر این خانواده با شلیک گلوله در دم به قتل می رسند و فرزند دیگر آن ها هم زخمی می شود که پس از انتقال به بیمارستان روز بعد براثر شدت جراحات روی تخت مرکز درمانی جان خود را از دست می دهد.

نقشه فرار قاتل به پاکستان

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه ماموران پلیس«قلعه گنج» و تیم هایی از پلیس های امنیت عمومی و آگاهی استان وارد عمل شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متوجه شدند قاتل به یکی از روستاهای شهرستان« فنوج » در استان سیستان و بلوچستان گریخته و آن جامخفی شده است .فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: در تحقیقات میدانی و با اطلاعات دریافتی مشخص شد قاتل ضمن ارتباط مخفیانه با برخی افراد نزدیک خود قصد فرار از مرزهای شرقی به سمت کشور پاکستان را دارد.

دستگیری قاتل

سردار ناظری ادامه داد: سرانجام ماموران پلیس امنیت استان کرمان با همکاری دیگر رده های تخصصی پس از دو روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی عامل این جنایت هولناک را با هماهنگی و انجام نیابت قضایی در مخفیگاه اش دستگیر کردند.وی یادآور شد: متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود و انجام قتل با انگیزه اخاذی اعتراف کرد و تلاش برای دستگیری همدستش نیز ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

توکلی

کدخبر: 563358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟