نجات گروگان جوان در شهرستان لنگه / درخواست 100 میلیونی برای رهایی گروگان جوان

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره گزارش آدم ربایی و متواری شدن آدم ربایان در شهرستان بندرلنگه، موضوع شناسایی و دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق بعمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد انگیزه آدم ربایی، اختلافات مالی است و افراد گروگانگیر طی تماس تلفنی با همسر ربوده شده در قبال آزادی تقاضای 100 میلیون تومان وجه نقد کرده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: تحقیقات همه جانبه جهت رهایی گروگان، شناسایی و دستگیری آدم ربایان صورت گرفت و اقدامات پلیسی و فنی کاراگاهان منجر به شناسایی مخفیگاه آدم ربایان شد و ضمن هماهنگی قضائی، مأموران به محل اعزام که متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و به جهت ترس از شناسایی و دستگیر شدن، گروگان را پس از 48 ساعت از زمان وقوع گروگانگیری، در نزدیکی روستای کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه رها کرده و فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و هنجار شکنانه مراتب را به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟