شهاب وقتی ثریا را با مرد جوانی در خانه تنها دید شوک شد / زن جوان رفت و آمدهای پنهانی داشت + عکس

به گزارش رکنا، یکی از روزهای فروردین زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: شوهر سابقم به خانه من آمده و با همسر صیغه‌ایم درگیر شده‌اند می‌خواهد با چاقو او را بکشد.

به‌دنبال این تماس مأموران پلیس بلافاصله راهی خانه مورد نظر در شرق تهران شدند. مأموران به محض رسیدن به خانه ، مرد جوانی را دیدند که با لباس‌های خونی و چاقو به‌دست در حال فرار است. بنابراین وی را دستگیر کردند.

پس از دستگیری شهاب، مأموران وارد خانه شده و با جسد مردی جوان و همچنین پیکر خونین و نیمه جان زن جوانی که چند متر دورتر افتاده بود رو‌به‌رو شدند.

مأموران بلافاصله زن جوان به‌نام ثریا را به بیمارستان منتقل کرده و موضوع این درگیری خونین را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم، همسر سابق ثریا بوده است. شهاب در بازجویی‌ها به قتل همسر صیغه‌ای ثریا و زخمی کردن همسر سابقش اعتراف کرد. به دستور بازپرس شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، مرد جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با متهم

چرا ثریا را طلاق داده بودی؟

از 10 سال قبل به خاطر اختلافات شدید از همسرم جدا شدم، اما بچه‌هایم پیش مادرشان بودند و من هر چند وقت یکبار به دیدن آنها می‌رفتم. روز حادثه هم مثل همیشه برای دیدن او رفته بودم که مرد جوانی در را باز کرد. تعجب کردم و پرسیدم کیست؟ که ثریا گفت همسرم است. با شنیدن این حرف خیلی عصبانی شدم. تصور اینکه مرد غریبه‌ای بالای سر بچه‌هایم باشد و آنها رفتار این زن و مرد را ببینند، برایم ناراحت‌کننده بود.

نمی‌دانستی که همسرت ازدواج مجدد کرده است؟

نه. اصلاً حرفی به من نزده بود. برای همین با دیدن مرد ناشناس شوکه شدم.

چه شد که او را به قتل رساندی؟

نمی‌خواستم او را بکشم. فقط می‌خواستم او را بترسانم تا دست از سر همسرم بردارد و طلاقش دهد. باهم درگیر شدیم و دعوا به داخل خانه کشیده شد. یک دفعه چشمم به چاقوی داخل آشپزخانه افتاد و آن را برداشتم. واقعاً نمی‌خواستم کسی را به قتل برسانم، از شدت عصبانیت به آنها حمله کردم. از اتفاقی که افتاده است خیلی پشیمانم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟