راز 5 مرد پلید در دل انبار متروکه حاشیه شهر مشهد نهفته بود

به گزارش رکنا، سرهنگ" عباس صارمی ساداتی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت خودرو در بعضی از مناطق سطح شهر مشهدمقدس و با توجه به افزایش این پروندها که خودروها را با شگردی مشابه سرقت و بعد از چند روز پس از فک موتور و قطعات دیگر رها می شدند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

نخستین سرقت با شناسایی چهره متهم به دست آمد

وی افزود: تیم دایره تجسس کلانتری پنج تن مشهد با اقدام های اطلاعاتی و بررسی علمی سرنخ های موجود، یکی از عاملان سرقت را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ صارمی افزود: بررسی های پلیسی در این پرونده به انبار متروکه ای در حاشیه شهر مشهد انجامید که خودروهای سرقتی در آن اوراق و قطعه و قطعه می شد.

عملیات پلیسی در انبار متروکه

وی گفت: ماموران کلانتری پنج تن با هماهنگی مقام قضایی و پس از تکمیل تحقیقات گسترده پوششی و درعملیاتی غافلگیرانه متهم شناسایی شده و 4 همدستش را دستگیر و در بازرسی از انبار متروکه 4 دستگاه خودرو سرقتی و وسایل و قطعات مسروقه به میزان حجم بار کامل 3 وانت بارکشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که متهمان دستگیرشده تاکنون به 21 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده اند، اظهار داشت: در این زمینه شکات شناسایی و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟