3 عکس تکاندهنده / اجساد حلق آویز شده یک مادر و دو کودکش  / هند

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در سال 2014 پلیس هندوستان با اظهارات یک پدر و مادر مبنی بر مفقودی دختر و نوه هایشان وارد ماجرا شد و با بررسی خانه زن هندی با جسد حلق آویز شده مادر جوان و یکی از فرزندانش مواجه شد که در یکی از اتاق های خانه جسد پسر 4 ساله ای نیز حضور داشت که عقیم نیز شده بود.

با بررسی مامورپلیس در این پرونده مشخص شد که چندی پیش زن جوان با مراجعه به اداره پلیس از همسرش که یک کارمند دولت بود شکایت کرده و درخواست مهریه کرده بود و به افسرپرونده گفته بود که در صورت رسیدگی نکردن به این شکایت اول فرزندانش را می کشد و بعد خودکشی می کند.

خودکشی وحشتناک یک خانواده در هند

پس از گذشت دو ماه از این شکایت خانواده زن جوان به اداره پلیس مراجعه کرده و گزارش مفقودی آن ها را دادند که متاسفانه با اجساد سه قربانی در خانه مواجه شدند که دختر 8 ساله این خانواده از پنکه سقفی دار زده شده بود و پسر 4 ساله شان پس از عقیم شدن به خاطر شدت خونریزی جانش را از دست داده بود.

اکنون پس از 6 سال از این حادثه روانشناسان برخی از کشور های این گونه قتل ، خودکشی و مرگ ها را مورد بررسی قرار دادند و خشونت های خانگی را زیر سوال بردند و با توجه به وضعیت کنونی جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا نگرانی خود را در خصوص افزایش استرس و اضطراب بین مردم بروز دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟