خودرو حامل مواد مخدر با تیراندازی پلیس زمین گیر شد

به گزارش رکنا، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کاشمر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشمر با اشراف اطلاعاتی اقدام به اجرای طرح مهار در چند نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کردند.

سرهنگ مهدی قاسمی افزود: با توقیف یک دستگاه سواری پراید در محور کاشمر به بردسکن و عدم کشف مواد از این خودرو، ماموران به ارتباط راننده این خودرو با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ پی برده و با کنترل محورهای مواصلاتی خودرو مورد نظر را مشاهده که این خودرو ضمن عدم توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار به سمت جاده های فرعی کرد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام عملیات تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت این خودرو آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند مقدار ۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو در این خصوص تصریح کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری راننده متواری سواری پژو ۴۰۵ تا حصول نتیجه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟