این 3 مرد  میدان آزادی تهران را نا امن کرده بودند ! / اگر دیده اید به پلیس بگویید!  +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتری پنجم پلیس پیشگیری پایتخت، گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری تحت پوشش مسافرکش در محدوده میدان آزادی و بزرگراه های آیت الله سعیدی، لشگری، محمدعلی جناح و صادقیه تیمی از ماموران کلانتری 119 مهرآباد برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی اطلاع پیدا کردند دزدان 3 مرد جوان هستند که با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو پارس نقره ای رنگ طعمه هایشان که اکثرا مردان هستند به عنوان مسافر سوار بر خودرو کرده و سپس یکی از سارقان در صندلی عقب با تهدید سلاح سرد وجوه نقد، گوشی موبایل، عابربانک و وسایل با ارزش مسافران را سرقت می کند و در ادامه مالباخته ها را از خودرو پیاده می کنند.

ای مقام پلیسی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که دزدان برای پنهان ماندن سرقت هایشان پلاک عقب خودرویشان را برداشته تا ردی از خود به جا نگذارند.

شناسایی دزدان مسافرکش نما

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: تجسس های پلیسی آغاز شده و ماموران به صورت محسوس و نامحسوس گشت های پلیسی را در خیابان به صورت ویژه کلید زدند و خودروهای پژو پارس نقره ای رنگ تحت نظر قرار می گرفتند تا اینکه ساعت 20 شنبه 7 اردیبهشت ماه خودروی دزدان را شناسایی کردند.

سرهنگ حسنوند گفت: تیم گشت کلانتری 119 مهرآباد با درخواست نیروهای گشتی به تعقیب خودروی پژو پارس پرداختند و موفق شدند در زیرگذر اتوبان آیت الله سعیدی خودروی سارقان را متوقف کنند. ماموران 2 تن از سارقان 20 و 21 ساله را دستگیر کردند ولی یکی از سارقان موفق به فرار از صحنه سرقت شد.

وی با بیان اینکه مالک خودرو در بازجوئی های اولیه ظهار داشت، 8 روز قبل خودروی پژو پارس نقره ای رنگ را خریده است ،و در این مدت با همکاری دو تن از همدستانم در محدوده میدان آزادی، بزرگراه های آیت الله سعیدی، لشگری، محمدعلی جناح و صادقیه سرقت می کردیم، گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم سوم پرونده ادامه دارد.

سرهنگ حسنوند به مردم توصیه کرد: حتما از وسایل عمومی از قبیل مترو، بی آر تی، اتوبوس مسافربری و تاکسی های زرد و سبز استفاده کنند و از خودروهای شخصی به هیچ عنوان استفاده نکنند و در صورت نیاز نیز دقت کنند که شیشه های خودروی شخصی دودی نباشد و شماره پلاک خودرو را بررسی ئو به خاطر بسپارید.

مالباختگان به پلیس مراجعه کنند

این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه تا کنون 15 تن از شاکیان هر دو سارق را شناسایی کرده اند، گفت: چنانچه افرادی در محدوده سرکلانتری پنجم در 8 روز گذشته هدف زورگیری خودروی پژو پارس نقره ای رنگ واقع شده اسد برای پیگیری شکایت و پرونده شان به کلانتری 119 مهرآباد مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟