فیلم لحظه تنبیه ظالمانه مامور پلیس به جرم انجام وظیفه! / هند
حجم ویدیو: 2.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

از کادر درمانی در بیمارستان‌های مختلف جهان تا نیرو‌های نظامی، همه و همه بصورت شبانه روز با به خطر انداختن جان خود در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند. اما این مجاهدان خستگی ناپذیر که به بهترین شکل ممکن در حال ایفای وظیفه خود هستند متاسفانه این روز‌ها مورد بی مهری‌های عده‌ای قرار گرفته اند.

دردسر متوقف کردن خودروی یک مسئول

به تازگی ویدئویی گه تنبیه بدنی یکی از نیرو‌های وابسته به پلیس هند را به تصویر می‌کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. پس از آنکه این مامور وظیفه شناس بدلیل اِعمال قرنطینه سراسری در هند، خودروی یک مقام ارشد وزارت کشاورزی را متوقف و درخواست مجوز عبور کرد از سوی مافوق خود مورد تنبیه قرار گرفت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق دوشنبه و در ایستگاه پلیس " جوکیهات " در منطقه سوراجپور پول رخ داد. ظاهرا این مامور که هویتش " گانیش لال تاتما " اعلام شده خودروی حامل " مانوج کومار " از مقامات محلی وزارت کشاورزی را متوقف کرده بود.

فریاد های مافوق ظالم / تو باعث شدی...

مقام ارشد پلیس در این ایستگاه پس از دریافت گزارش مربوط به این اتفاق اقدام به تنبیه بدنی این مامور وظیفه شناس کرد. در ویدئوی منتشر شده فریاد‌های این مقام ارشد پلیس شنیده می‌شود که خطاب به این مامور وظیفه شناس می‌گوید: « تو باعث شدی من در مقابل مقامات مافوقم خوار و ذلیل شوم.» در این ویدئو این مامور وظیفه شناس میانسال در حالی که مجبور به انجام حرکت " بشین- پاشو " شده دیده می‌شود.

انتشار گسترده این ویدئو در فضای مجازی با واکنش مقامات ارشد پلیس ایالتی هند همراه شد. " گِپتِشوار پاندی"، یک مقام ارشد پلیس ایالتی هند با تحقیرآمیز دانستن این رفتار و تعبیر آن به توهین به کرامت انسانی خواستار تحقیقات سریع در این باره شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟