2 مرد را به تراکتور بستند و روی زمین کشیدند / راز جسد کرونایی در پمپ بنزین جاجرود چه بود؟

به گزارش رکنا،  4نگهبان باغی در جاجرود، ‌مرد جوان و دوستش را که قصد سرقت فنس‌های باغ را داشتند تنبیه کردند که به قتل یکی از آنها منجر شد.

رازی که یک زن از ناپدید شدن شوهرش فاش کرد

 ‌شامگاه پنجم فروردین‌ماه زنی به اداره پلیس رفت و خبر از ناپدید شدن همسرش داد وی گفت: همسرم راننده مینی بوس است که صبح امروز از خانه خارج شد. می‌گفت برای قم مسافر دارد و تا عصر برمی‌گردد. اما برنگشت و من به‌شدت نگران شدم. به موبایلش زنگ زدم و پاسخی دریافت نکردم. اصلا سابقه نداشت که او جواب زنگ هایم را ندهد و بی‌خبر جایی برود. احتمال می‌دهم که بلایی سرش آمده است که موبایلش را جواب نمی‌دهد.

بعد از اظهارات این زن، پرونده‌ای درخصوص ناپدید شدن راننده مینی بوس تشکیل شد و گروهی از مأموران جست و جوی خود را برای یافتن ردی از مرد گمشده شروع کردند. از سوی دیگر شماره پلاک خودروی مرد جوان به تمام واحدهای گشتی اعلام شد تا اینکه مشخص شد او به قتل رسیده است.

گزارش قتل مرد در باغ و کشف جنازه ای پمپ بنزین جاجرود

صبح ششم فروردین‌ماه بود که مردی سوار بر مینی بوس در پمپ بنزینی حوالی خیابان نامجو توقف کرد. او به همراه مرد دیگری که سر و صورتش خونی و از حال رفته بود، از مینی بوس پیاده شد. راننده مینی بوس، مرد زخمی را در پمپ بنزین رها کرد و گفت:« به اور‍‍‌ژانس زنگ بزنید، دوستم اصلا حالش خوب نیست.» متصدی پمپ بنزین و مردم تصور کردند که مرد زخمی کرونا دارد و فورا اورژانس را خبر کردند. در همین هنگام مردی که پشت فرمان مینی بوس بود پس از رها کردن پیکر نیمه جان دوستش روی زمین به سمت مینی‌بوس رفت، در آن را قفل کرده و با پای پیاده از محل گریخت. مردم که به‌شدت شوکه شده بودند موضوع را به پلیس اطلاع دادند. از سوی دیگر پیکر مرد نیمه جان به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل وخامت حالش جانش را ازدست داد. پزشکی قانونی نیز اعلام کرد که قربانی کرونا نداشته و علت مرگ او ضربه به سر بوده است. این یعنی به احتمال جنایت قوت بخشیده شده و گزارش قتل به قاضی مصطفی واحدی کشیک جنایی تهران اطلاع داده شد. اما چون مدارک شناسایی همراه او نبود، مسئولان بیمارستان موفق نشدند خانواده او را پیدا کنند.

شروع تحقیقات در جاجرود

قاضی جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد که با انجام بررسی‌ها مشخص شد مردی که در بیمارستان به‌دلیل ضربه به سر جانش را ازدست داده همان راننده مینی بوسی است که همسرش گزارش ناپدید شدن او را اعلام کرده بود. در ادامه مأموران برای کشف حقایق راهی پمپ بنزین شدند. مینی بوسی که درست روبه‌روی پمپ بنزین پارک شده بود متعلق به مقتول بود. مأموران به تحقیق از متصدی پمپ بنزین پرداختند که او گفت: مردی جوان درحالی‌که از مینی بوس پیاده شده و مقتول را با خود می‌کشید گفت حالش خراب است. او دستپاچه بود و از ما خواست به اورژانس زنگ بزنیم اما در یک چشم به‌هم زدن فرار کرد و همه تعجب کردند. حتی قبل از رفتن درهای مینی بوس را قفل کرد که حالا متوجه شدیم مینی بوس متعلق به قربانی بوده است نه آن مرد مشکوک که مدعی بود دوست قربانی است.

ماموران در ادامه به بررسی دوربین‌های مداربسته پمپ بنزین پرداختند و موفق شدند تصویری از مرد فراری را که ادعا می‌کرد دوست متوفی است به‌دست آورند. در ادامه تصویر مرد جوان به خانواده متوفی نشان داده شد و آنها او را شناسایی کردند. مرد جوان کسی جز احمد دوست متوفی نبود که با دستور قاضی بازداشت شد.

سرقت باعث مرگ سارق در باغ جاجرود شد

احمد پس از بازداشت در مقابل افسربازجو قرار گرفت و گفت نگهبانان باغ، باعث مرگ دوستش شده‌اند. او درخصوص جزئیات حادثه گفت: چند وقت پیش مسیرم به جاجرود خورد. برای انجام کاری به آنجا رفته بودم که چشمم به فنس‌هایی که دور تا دور زمینی بود افتاد. اصلا فکر نمی‌کردم زمین شخصی است. به همین دلیل از دوستم (مقتول) خواستم تا به آنجا برویم و فنس‌ها را برداریم. با خود گفتم کسی صاحب فنس‌ها نیست و ما می‌توانیم از آن در خانه هایمان استفاده کنیم. دوستم قبول کرد و درحالی‌که سوار بر مینی بوس او بودیم به سمت جاجرود رفتیم. اما زمانی که در حال بریدن فنس‌ها بودیم ناگهان 4مرد که چوب و چماق به‌دست داشتند از باغ بیرون آمدند. آنها به سمت ما حمله ور شدند و شروع کردند به کتک زدنمان. بعد من و دوستم را شکنجه دادند و با زنجیر پاهایمان را به تراکتوربستند و روی زمین کشیدند. من و دوستم حالمان به‌شدت بد شده بود و 4مرد خشن وقتی دیدند دوستم بی‌حال شده، ‌ما را رها کردند. حتی مدارک شناسایی مان را نیز از ما گرفتند. بعد از این اتفاق به سختی سوار مینی بوس دوستم شدیم تا به خانه برگردیم اما دوستم اصلا حالش خوب نبود. به همین دلیل من رانندگی کردم. وی ادامه داد: وقتی به نزدیکی خانه رسیدیم متوجه شدم دوستم از هوش رفته است. خیلی ترسیدم و او را در پمپ بنزین رها کردم تا مردم به اورژانس زنگ بزنند و او را به بیمارستان منتقل کنند. فکر می‌کردم اگر بمانم گرفتار می‌شوم.

تنبیه مرگبار در باغی جاجرود

گفته‌های دوست مقتول کافی بود تا قاضی جنایی دستور بازداشت 4نگهبان را صادر کند. به این ترتیب مأموران راهی جاجرود شدند و 4نگهبان باغ را بازداشت کردند. آنها در بازجویی‌ها به تنبیه و شکنجه 2 دوست اقرار کردند. یکی از آنها گفت: ما نگهبان باغ هستیم که روز حادثه متوجه شدیم 2‌نفر قصد سرقت فنس یا همان حفاظ‌هایی که دور تا دور باغ پیچیده شده بود را دارند. تصمیم گرفتیم آنها را تنبیه کنیم و بلایی سرشان بیاوریم که دیگر فکر سرقت به سرشان نزند. به سمت آنها هجوم بردیم و کتکشان زدیم. بعد هر دو نفر را با زنجیر به تراکتور بستیم و روی زمین کشاندیم تا تنبیه شوند. قصد ما کشتن آنها نبود اما از بخت ما یکی از آنها فوت شد.

4نگهبان پس از اقرار به شکنجه‌های مرگبار با دستور قاضی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند تا مشخص شود کدامیک از آنها ضربه مرگبار را به سر مقتول زده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟