دستگیری مسافر اتوبوس با ۲۶ کیلو تریاک در قزوین

به گزارش رکنا، سردار مهدی حاجیان عصر سه شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه "قزوین-زنجان" و در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند.

وی گفت: در بازرسی از کیف همراه و وسایل مسافر مقدار ۲۶ کیلو و ۳۷۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۶ کیلو مواد مخدر در قزوین

سرهنگ حاجیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبر از منابع موثق و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش موادمخدر توسط یکی از سوداگران ، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی قضایی خودروی وی را در محدوده "بیدستان" شناسایی و در بازرسی از آن مقدار ۶ کیلو موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین با اشاره به دستگیری متهم وتوقیف خودروی وی، از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر را با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از دستگیری باند سارقان کابل برق و کشف ۶۰ فقره سرقت در این خصوص در قزوین خبر داد .

سردار مهدی حاجیان ادامه داد: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در قزوین موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات میدانی ، موفق به شناسایی یک باند سرقت سیم برق شدند.

این مقام ارشدانتظامی تصریح کرد: طی یک عملیات پلیسی و با هماهنگی قضایی سرکرده باند که یک سارق حرفه ای بود شناسایی و در یک اقدام غافیلکیرانه به همراه ۲ نفر دیگر از اعضای باند ، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد .

رئیس پلیس استان قزوین با بیان این که متهمان در بازجویی ها و تحقیقات پلیسی به بیش از ۶۰ فقره سرقت در قزوین و روستاهای اطراف اعتراف کردند ، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟