دستگیری عامل قتل مسلحانه جوان زاهدانی / پایان 9 ماه فرار

به گزارش رکنا، سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان،  گفت: در تاریخ دوازدهم مردادماه سال ۹۸ در پی قتل مسلحانه جوانی ۳۵ ساله در یکی از روستای‌های حومه شهر زاهدان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده میدانی عامل این جنایت را که به دلیل اختلافات مالی ناشی از معاملات مواد مخدر، با شلیک چند گلوله سلاح کلاش این جوان را به قتل رسانده بود شناسایی و مشخص شد، متهم پس از ارتکاب به قتل به کشور افغانستان گریخته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، درصدد دستگیری قاتل بودند چند روز قبل از حضور مجدد او به استان مطلع و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی و روز گذشته متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف شد.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی خاطر نشان کرد:عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟