پاتک پلیس جویبار به تبهکاران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 13 سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 49 فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند .

سرهنگ جعفری، اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات 36 موتور سیکلت و 22 خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟