به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، صبح روز 21 فروردین ماه امسال خبری مبنی بر مشکوک زن 53 ساله ای به ماموران کلانتری تجریش مخابره شد که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد زن جوان با خوردن قرص برنج به زندگی خود و فرزند 6 ساله اش پایان داده است.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که همسر این زن مبتلا به کرونا ویروس بوده و چند روز قبل از این اتفاق پدر خانواده به خاطر این بیماری تسلیم مرگ شده است و زن جوان که دچار افسردگی شده دست به این اقدام خودخواسته زده است.

خبرهای ضد و نقیض

روز 24 فروردین ماه خبرخودکشی زن جوان به خاطر مرگ همسرش در رسانه ها منتشر شد و در جزئیات این خبر آمده بود که پس از مرگ پدر خانواده به خاطر کرونا ویروس پسر خانواده دست به خودکشی زده است و پس از 2 روز مادر خانواده نیز بخاطر این اتفاقات به زندگی خود پایان داده است.

حرف های پدر داغ دیده

مردی که دخترش در یک اقدام خودخواهانه به زندگی اش پایان داده است به خبرنگار رکنا گفت: داماد 56 ساله ام مبتلا به بیماری کرونا ویروس بود که در ابتدا وضعیت حالش خوب شد و بهبود یافت اما مجدد به کروناویروس مبتلا شد و در بیمارستان عرفان 2 بستری شد.

وی افزود: نزدیک به 300 میلیون تومان خرج کردیم، دستگاه تنفس و آمپول های 27 میلیون تومانی برای درمان دامادمان تهیه کردیم اما نتیجه ای نداشت و دامادم تسلیم این ویروس مرگبار شد.

این مرد ادامه داد: دخترم پس از مرگ شوهرم دچار شوک و افسردگی شد و نتوانست با این غم کنار بیاید تا اینکه با خبر شدیم دخترم با خوردن قرص برنج و دادن آن به فرزند 6 ساله اش به زندگی شان پایان داده است.

وی گفت: دخترم 2 فرزند دیگر دارد که پس از این اتفاق به خانه ما آمدند و در کنار ما زندگی می کنند و تنها سوالی که برایم مانده است که چرا قرص برنج باید به راحتی در اختیار همه مردم قرار بگیرد در صورتیکه این قرص مرگبار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 559626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟