اعدام قاتل 4 عضو یک خانواده همدانی / او به دختر معلول هم رحم نکرد

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: این قتل خانوادگی ، صبح روز 11 اسفند سال 93 از سوی تنها فرد باقیمانده این خانواده که با فردی از اهالی ماکو از شهرهای آذربایجان شرقی ازدواج کرده بعد از یک هفته تماس پیاپی و جواب نگرفتن، عازم همدان می شود و به فوریت های 110 گزارش داده می شود.

آقای حسن خانجانی افزود: قاتل فردی 39 ساله و دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت بوده که چهار نفر از اعضای خانواده شامل دو پسر به نام های سعید و وحید را با سلاح گرم و دختر معلول این خانواده را بنام زهرا چهار پنچه به همراه مادر این خانواده خفه می کند.

وی اظهار داشت: قاتل پس از 40 روز بعد از وقوع جنایت توسط کارآگاهان اداره اگاهی همدان در اول اردیبهشت سال 94 دستگیر و پس از محاکمه در دادگاه کیفری شعبه یک همدان به چهار بار قصاص محکوم می شود .

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان همدان گفت: پس از اعتراض به رای توسط قاتل و تایید مجدد رای در دیوان عالی کشور نهایتا امروز صبح قاتل در زندان مرکزی همدان به دار مجازات آویخته شد.

دادستان عمومی و انقلاب همدان علت طولانی شدن زمان رسیدگی را پیدا شدن پدر خانواده (اولیاء دم ) و آغاز روندی جدید در پیگیری پرونده بیان کرد.

آقای خانجانی گفت: این قاتل، سر دسته اغتشاشگران و افراد شرور در نارآرامی های اخیر زندان مرکزی همدان بود که قصد داشت با ایجاد نا امنی و اغتشاش از زندان مرکزی همدان فرار کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟