راز سرقت های خودروهای لاکچری تهران لو رفت

به گزارش رکنا،  رئیس کلانتری 126 تهرانپارس از فاش شدن راز سرقت خودروی مزدا 3 و خودروی ام وی ام به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: متهمان با سوئیچ های تقلبی خودروهای مال باختگان را سرقت کرده بودند.

سرهنگ "مجتبی سهرابی منش " گفت: در چند روز اخیر، 2 مرد جوان به کلانتری مراجعه و با تشکیل پرونده ای مبنی بر سرقت خودروشان در اظهارات مشابهی بیان داشتند، خودروهای سواری "ام وی ام" و "مزدا 3 " آنها که قصد فروش داشتند به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت: شاکیان در تحقیقات تکمیلی اظهار داشتند، مشخصات خوروهایشان را به قصد فروش در سایت های خرید و فروش فضای مجازی آگهی کرده اند و حتی برای خودروشان خریدار نیز پیدا کرده و پای معامله رفته اند ولیکن در موعد تنظیم قرارداد.

( مبایعه نامه )، پس از اینکه خودروشان به خریدار نشان داده اند به سرقت رفته است.

رئیس کلانتری تهرانپارس عنوان داشت: ماموران کلانتری تهرانپارس به محل های سرقت مراجعه و در تحقیقات میدانی موفق شدند تصویر واضحی را از سارق خودرو ها به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد، شیوه سرقت خودروها یکسان بوده و متهم از سارقان سابقه دار است ، ادامه داد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارق شناسایی و ماموران موفق شدند متهم را در پاتوقشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در کلانتری به سرقت خودروها با همکاری همدستش اعتراف و اقرار کرد، با شناسایی فروشندگان در سایت های خرید و فروش اینترنتی، طعمه های خود را با توجه به مدل خودرو انتخاب می کردیم و با توجه به ثبت مشخصات خودرو، سوئیچ تقلبی ساخته و زمانی که همدستم سر قرار معامله می رفته است من خودرو سواری را در محل قرار سرقت می کردم.

سرهنگ سهرابی منش با اشاره به اینکه همدست دیگر سارق نیز در عملیات دیگری با هماهنگی های قضائی دستگیر شد، گفت: با اعتراف متهمان به سرقت خودروهای مزدا 3 و ام وی ام هر دو متهم روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟