بار عجیب 5 کامیون توقیفی در ماکو / پلیس از این مسابقه شوکه شد

به گزارش رکنا، فرماندار ماکو گفت: پنج دستگاه کامیون حامل «کبوتر مسابقه» که از شهرهای جنوبی کشور به این شهرستان انتقال یافته بودند، به علت نداشتن مجوزهای لازم توقیف شد.

حسین عباسی روز چهارشنبه اظهار داشت: با توجه به درج خبر مربوط به حضور چندین دستگاه کامیون حامل کبوتر در منطقه و اجرای مسابقه‌ای در این خصوص در شبکه های مجازی، به محض وصول و اعلام خبر، به‌دلیل فقدان مجوز برگزاری مسابقه، با اخذ دستور لازم از دادستان عمومی و انقلاب ماکو ماموران انتظامی نسبت به توقیف کامیون‌ها اقدام کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه پنج دستگاه خودرو در این راستا در ماکو توقیف شد، افزود: تعداد دیگری از این کامیون ها در حوزه استحفاظی شهرستان‌های همجوار بودند که توقیف و تحویل مقام قضایی شدند.

وی ادامه داد: ۱۰ کامیون کبوتر از مبدا شهر آبادان به مقصد شهر بازرگان، برای اجرای مسابقه پرواز «کبوترهای نامه بر» به ماکو آمده بودند، که به دلیل نبود مجوز برگزاری مسابقه به دلیل شیوع بیماری کرونا، تعدادی از این خودروها در ورودی شهر ماکو توقیف شد.

به گزارش ایرنا، ماکو در شمال آذربایجان غربی قرار دارد؛ این شهرستان یکی از بزرگترین مرزهای زمینی ایران یعنی بازرگان را در خود جای داده و صدها کیلومتر مرز با ترکیه و نخجوان دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟