پشت پرده بازداشت مرد سرشناس آبادانی بخاطر الکل مرگ

به گزارش رکنا، در پی فوت 5 نفر و مسمومیت تعداد زیادی از جوانان آبادانی به دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی مأمورین پلیس آبادان چندین نفر را به اتهام فروش الکل تقلبی دستگیر کردند که در همین راستا فردی خیر و سرشناس نیز در جمعه گذشته به همین اتهام دستگیرشده بود. این فرد که در روزهای گذشته صده ها لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده بصورت رایگان به برخی از نهادها اهدا کرده بود.

پس از تحقیقات به عمل آمده توسط بازپرس محترم تبرعه وآزاد گردید.

متأسفانه شایعاتی درفضای مجازی انتشار یافته بود که این فرد با فروشندگان مشروبات تقلبی همدست بوده که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

گفتنی است در مراسم تشیع جنازه یکی از مصرف کنندگان مشروبات الکلی مرگبار دوستان و بستگان این جوان فوت شده اقدام به تیراندازی هوایی کرده بودند  لازم به ذکراست برخی از مصرف کنندگان مشروبات الکلی مرگبار از خانوادهای بسیار معروف و سرشناس درسطح شهرستان آبادان هستند و در زمان تیراندازی هوای در مراسم تشیع جنازه برخی ازمدیران ادارات و مسئولین نیز حضور داشتند که متأسفانه این افراد که با تیراندازی هایشان باعث ایجاد رعب وحشت در منطقه شده بودند هنوز دستگیر نشده اند. امیدواریم پدر فرد فوت شده برای جهت توزیع علت این تیراندازی توسط مسئولین امر ا احضار گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 558447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟