تهدید شدم تا دزد شوم / ادعای عجیب دزد نیم میلیاردی یک داروخانه

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "خلیل لطفی" رئیس کلانتری 123 نیاوران گفت: ساعت 5 عصر دوشنبه 18 فروردین ماه امسال 3 مرد در حالی که جوان 26 ساله ای را همراه آنان بود به کلانتری123 نیاوران مراجعه و اظهار داشتند که این جوان در مدت زمان 4 ماهه اخیر از داروخانه های آنها سرقت کرده است.

وی افزود: یکی از شاکیان که صاحب یکی از داروخانه ها در منطقه نیاوران است، عنوان کرد، این جوان 4 ماه قبل از یک موسسه کاریابی به داروخانه معرفی و مشغول به کار شده است. پس از مدتی با توجه به اعتمادی که به او پیدا کردم، کلید انبار را در اختیارش قرار دادم و وی برای آوردن داروها به انبار مراجعه می کرد اما وقتی انبار گردانی کردم متوجه کسری زیادی از داروها و آمپول های گرانقیمت شدم.

این مقام پلیسی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد این جوان از یک داروخانه دیگر که در امر داروهای دامپزشکی فعالیت دارد نیز سرقت کرده و گوشی گرانیقمت یکی از افراد داخل داروخانه را نیز به سرقت برده است.

رئیس کلانتری نیاوران گفت: متهم که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت، اظهار کرد 5 سال قبل با مرد جوانی آشنا شده است و به خاطر تهدیدهای او مجبور شده تا دست به سرقت از داروخانه ها بزند و داروهای گرانقیمت را پس از سرقت در اختیار وی قرار می داده است و در این مدت 4 ماهه نزدیک به 5 میلیارد ریال سرقت کرده است.

سرهنگ لطفی گفت: بارها هشدارهایی مبنی بر اعتمادهای خطرساز به مردم ارائه کردیم اما شهروندان بدون توجه به این هشدارها خیلی زود به کارمندان خود اعتماد کرده و کلید و صندوق ها را در اختیار کارمندان تازه کارشان قرار می دهند که در این پرونده نیز متهم در مدت زمان 4 ماه با جلب اعتماد دست به سرقت 5 میلیاردی زده است.

وی در پایان افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است و تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 558322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟