به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مصطفی اسکندری" رئیس کلانتری 174 قیام دشت گفت: چندی قبل مردی 40 ساله با حضور در کلانتری از به سرقت رفتن خودرویش اعلام شکایت کرد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به به نشانی محل سرقت اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات میدانی، تصویر یکی از سارقان که بارها از سوی کلانتری دستگیر شده بود را به دست آوردند و شناسایی مخفیگاه متهم آغاز شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: تیم پلیسی در گام بعدی اطلاع پیدا کردند که این سارق حرفه ای بیشتر در پاتوق های خودش است و کمتر به خانه اش مراجعه می کند و در ادامه مشخصات سارق و خودروی سرقتی در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار گرفت.

رییس کلانتری قیام دشت گفت: تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز دوازدهم فروردین ماه خودروی سرقتی از سوی تیم گشت کلانتری شناسایی شد و راننده و سرنشین خودروی سرقتی با مشاهده ماموران کلانتری، خودروی سرقتی را رها و پا به فرار گذاشتند.

سرهنگ اسکندری افزود: ماموران در ادامه با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از پاتوق های سارق سابقه دار شدند و روز سه شنبه 19 فروردین ماه با هماهنگی قضائی موفق شدند سارق سابقه دار را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

وی گفت: متهم در اعترافاتش اظهار کرد، پس از سرقت خودروها لوازم داخل خودرو را سرقت و در قبال فروش اموال سرقتی مواد مخدر تهیه می کرده و سپس با بسته بندی کردن مواد مخدر اقدام به توزیع و فروش آن می کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 557523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟