دستگیری 2 سارق حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حسین مافی" رئیس کلانتری 125 یوسف آباد گفت: ساعت 22:15 شب گذشته ماموران کلانتری 125 یوسف آباد در محدوده خیابان "امیر آباد" در حال گشت زنی بودند، مشاهده می کنند، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری سفید رنگ در کنار خودرویی سواری توقف کرده و سرنشین خودرو از خودروی سواری پیاده و مشغول باز کردن در خودرو پارک شده در کنار خیابان می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عوامل کلانتری برای جلوگیری از ورود خسارت بلافاصله دستور ایست پلیس را صادر می کنند، ادامه داد: در این لحظه سرنشین خودرو سوار بر خودروشان شده و هر دو متهم از محل گریختند.

وی تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز شد و ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوائی موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

کلانتر محله یوسف آباد با بیان اینکه تحقیقات اولیه حکایت از این داشت، خودروی متهمان سرقتی بوده و از محدوده محله یافت آباد سرقت شده است، گفت: هر دو متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به سرقت خودرو سفید رنگ اعتراف و اظهار داشند قصد داشتیم خودروی دیگری را سرقت و با فروش لوازم آن هزینه مصرف مواد مخدر مان را تامین کنیم.

سرهنگ مافی بااشاره به اینکه هر دو متهم 38 و 40 ساله به کلانتری منتقل شدند و با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، اضافه کرد: هر دو متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟