دستگیری 16 شایعه ساز کرونایی در کردستان

به گزارش رکنا، سردار آزادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پلیس فتای انتظامی کردستان تمام نشانگاه های فضای مجازی را رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد که در این راستا، ۱۶ نفر که در فضای مجازی اقدام به شایعه سازی در خصوص کرونا کرده بودند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این مدت افرادی سودجو و کلاهبردار با دامن زدن به انتشار شایعات و موج سواری بر فضای رسانه ای با هدف سودجویی اقتصادی، اقدام به تبلیغ فروش اقلام و تجهیزات دارویی و بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا با قیمت های گزاف در شبکه های اجتماعی و سایت های فروشگاهی کرده اند.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: همچنین تذکرات و توجیهات لازم در خصوص حذف و عدم درج آگهی با موضوعات مشابه و سودجویانه به مدیران سایت ها داده شده است.

سردار آزادی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به راحتی با انتشار اخبار کذب، مظلوم نمایی، القای شبهات و شایعه پراکنی به افکار تک تک افراد نفوذ می کنند که مردم باید مواظب اینگونه موج سواری دشمنان باشند و اخبار صحیح را از منابع رسمی و مورد تأیید دریافت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟