مرتضی کهنسال، مدعی طب اسلامی بازداشت شد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 8.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20

به گزارش رکنا، بنا بر اعلام یک منبع مطلع، مرتضی کهنسال، مدعی طب اسلامی و از شاگردان تبریزیان ، صبح امروز با حکم دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شد.

در روز اول فروردین این فرد بدون کسب مجوز و رعایت نکات ایمنی وارد بیمارستان شهید بهشتی انزلی شد و با به سخره گرفتن پزشکان و اصول علم پزشکی با ادعای درمان از طریق طب اسلامی از بیماران خواسته بود که ماسکشان را کنار بزنند و محلولی را به صورت بیماران می زد که از این اقدام خود فیلم تهیه و در فضای مجازی منتشر کرد.

وی در فیلم منتشر شده که توسط خود او در شبکه های اجتماعی پخش شد با انگشت غیربهداشتی خود در ظرفی می زند که شاید با همین انگشت به صدها نفر دیگر هم زده است، برای بار دیگر همین انگشت را دور لب و بینی بیمار بی دفاع میمالد و دوباره همین انگشت پر از عفونت را به اطراف دهان و بینی بیمار دیگری میمالد. این شخص پزشکان را ناتوان از درمان عنوان کرده و به سخره گرفته بود.

سازمان نظام پزشکی کشور نیز در پی این موضوع به حضور مدعیان طب اسلامی بر بالین بیماران مبتلا به کرونا اعتراض کرد و آن را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی دانست و خواستار برخورد مقام‌های قضایی با این مساله شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟