عروس خانم نمی دانست داماد ایدز دارد؟! / ماشین عروسی هم دزدی بود + جزییات
به گزارش اختصاصی رکنا؛ دزد جوانی که آزمایش خونش نشان می داد بیماری ایدز دارد با گریه زیاد فریاد می زد ای کاش با سهیلا ازدواج نمی کردم!
این تازه داماد 26 ساله به نام بهروز یکی از دزدان قدیمی بود که برای شب عروسی اش یک ماشین لوکس دزدیده بود و بعد از یک دو ماه بازداشت شد.
بهروز بلافاصله تحت آزمایش قرار داده شد و وقتی فهمید ایدز دارد فریادزنان از اینکه با عشق دوران کودکی اش ازدواج کرده بود به خودش لعنت فرستاد.
این دزد ایدزی به افسر تحقیق گفت: من هم دزد بودم و هم با زنان خیابانی رابطه جنسی داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم با سهیلا ازدواج کنم و توبه کردم به شرط سرقت یک ماشین لوکس برای شب عروسی ام.همین کار را هم کردم و قرار بود فردای روز عروسی ماشین را رها کنم اما می خواستم سهیلا را به ماه عسل خوبی ببرم بخاطر کاری که تازه راه انداخته بودم سرم شلوغ شد تا اینکه به ماه عسل رفتیم و همزمان با روزی که می خواستم ماشین را رها کنم بازداشت شدم و حالا می بینم ایدز دارم و می ترسم سهیلا هم ایدز گرفته باشد باید بمیرم چون سهیلا تنها امید من به زندگی ام است.
بنابه این گزارش؛ قرار شد تازه عروس هم از این ماجرا مطلع شود و برای آزمایشات اقدام کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 554634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟