فیلم / اقدام خجالت آور لیسنده آمریکایی
حجم ویدیو: 1.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا، شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان لزوم رعایت بهداشت از سوی همه افراد جامعه را اجباری کرده است. به عبارت دیگر همگان باید برای پیشگیری و شکستن زنجیره انتقال این ویروس تمام نکات بهداشت فردی و جمعی را رعایت کنند.

با این حال گاهی در شرایط بحرانی برخی افراد نادان بخاطر شهوت دیده شدن دست به کار‌هایی می‌زنند که سلامت یک جامعه را به خطر می‌اندازند. مانند عمل تکان دهنده یک جوان آمریکایی در یکی از فروشگاه‌های این کشور. در ویدئوی کوتاهی که منتشر شده است این پسر جوان اقدام به لیس زدن وسایل آرایشی و بهداشتی در قفسه فروشگاه می‌کند. در این ویدئو که در یکی از فروشگاه‌های ایالت " میزوری " تهیه شده است مشاهده می‌شود این پسر جوان زبان خود را روی وسایل بهداشتی و آرایشی می‌کشد.

پس از انتشار گسترده این ویدئو در توئیتر بسیاری از کاربران آمریکایی خواستار بازداشت این پسر جوان شدند. این ویدئو پس از آن خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش نیز اقدام غیربهداشتی یک جوان بلژیکی در یکی از قطار‌های متروی این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود. این پسر جوان در رفتاری پرخطر اقدام به مالیدن آب دهان خود به میله فلزی داخل واگن کرده بود. او پس از رصد شدن توسط یکی از شهروندان توسط پلیس بازداشت شد.

گفتنی است؛ این دو جوان در حالی دست به این اقدامات خطرناک زدند که بنا به اعلام NHS یا سازمان جهانی بهداشت، شایع‌ترین راه‌های انتشار ویروس کرونا انتشار قطرات تنفسی از طریق عطسه یا سرفه کردن فرد مبتلا است. این ویروس قادر است روی سطح از چند ساعت تا چند روز زنده بماند و انجام چنین رفتار‌های پرخطری می‌تواند جان سایر افراد را با خطر روبه رو کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟