فریبا و مصیب زوج شیشه فروش در اتابک تهران دستگیر شدند

به گزارش رکنا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یک زوج قاچاقچی خبر داد و افزود: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری مدل بالا اقدام به توزیع مواد روانگردان شیشه در شرق پایتخت می کردند که در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران معاونت عملیات ویژه این دریافتند یک زوج جوان به نام های "مصیب" و فریبا" اقدام به خرده فروشی مواد روانگردان شیشه در شرق پایتخت می کنند.

وی افزود : به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد "فریبا" با یک خودرو مدل بالا در حال تردد در بزرگراه بسیج است.به همین منظور ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را متوقف و در بازرسی از خودرو مقادیر قابل توجهی شیشه کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از دستگیری متهم، ماموران با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به درب منزلش در محله اتابک منتقل و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی شوهر وی را درحالیکه در اتاق خواب خانه پنهان شده بود، شامگاه پنجم فروردین ماه دستگیر کردند.

حسنوند افزود با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضایی و اخذ مجوز قانونی جهت تفتیش منزل متهمان، تیم عملیاتی پلیس ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در جستجوی خانگی موفق شدند 4 کیلو و 419 گرم شیشه و 127 میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد : متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟