به گزارش رکنا، محمدرضا سیاهپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن از بخشش و بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص در این شهرستان با رضایت اولیای دم خبر داد.

او افزود: در جریان یک نزاع دسته جمعی که سال ۱۳۸۹ در روستای آزادگان، یک از نفر از اهالی روستا توسط شخصی از همان منطقه به قتل رسید.

سیاهپور اضافه کرد: بلافاصله پس از این رویداد مراتب در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و تحقیقات لازم جهت کشف حقیقت و شناسایی مجرم آغاز شد.

او ادامه داد: سرانجام قاتل که مدت هشت سال متواری بود، اردیبهشت پارسال در استان خراسان رضوی شناسایی و پس از صدور قرار بازداشت به زندان مرکزی شهرکرد منتقل گردید.

سیاهپور گفت: از زمان دستگیری قاتل، دادستانی شهرستان ضمن هماهنگی کامل با ریاست کل دادگستری استان تلاش‌های زیادی را به منظور حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح سازش میان طرفین صورت داد و در نهایت خانواده مقتول با حضور در دادسرای شهرستان بن از حق قانونی و شرعی خود برای قصاص قاتل گذشتند و به وی فرصتی دوباره جهت بازگشت به زندگی عطا نمودند.

بِن، از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟