قاتل پلید 3 زن شب عید در میدان فاطمی تهران چه می کرد؟  / پلیس فاش کرد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت یک بامداد نخستین روز فروردین سال 99 خانواده ای با ماموران پلیس تماس گرفتند و از درگیری و دستگیری قاتل فراری پس از 3 سال در میدان فاطمی خبر دادند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل ابتدا به سراغ خانواده ای رفتند که ادعا می کردند این مرد سال 95 در یک آتش سوزی عمدی دست به قتل 3 زن در ماهشهر کرده است و پس از 3 سال او را شناسایی کردیم.

بدین ترتیب ماموران اقدام به دستگیری متهم کردند و در حالیکه این مرد اصرار داشت بیگناه است ماموران با استعلام گرفتن از پلیس ماهشهر با اطلاع شدند که در سال 95 در یک آتش سوزی عمدی 3 زن جوان به کام مرگ فرو رفتند .

در تحقیقات مشخص شد که از زمان قتل آتشین این مرد که به عنوان مظنون اصلی پرونده بوده فراری شده تا اینکه خانواده قربانیان موفق به شناسایی وی در میدان فاطمی تهران می شوند.

بنا به این گزارش، در حالیکه متهم اصرار به بیگناهی دارد برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه به دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر معرفی شد تا تحقیقات تکمیلی در موقعیت جغرافیایی جرم صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟