سرهنگ کارآگاه "کیانوش ناصری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: بیست و پنجم آبان ماه یکی از شهروندان با حضور در کلانتری 105 سنائی از سرقت به عنف اموالش توسط راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی مسافرکش شکایت کرد و پرونده پس از ثبت اولیه در کلانتری برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرپرست پایگاه سوم پلیس آگاهی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت، ساعت 10 شب در میدان آرژانتین به قصد رفتن به منزلم، سوار بر خودروی پراید تیره رنگ شدم. در طول مسیر نا گهان وارد خیابان خلوتی شد و سرنشینان آن با استفاده از سلاح سرد به زور موبایل و کیف پولم را از من گرفتند و در محدوده خیابان خالد اسلامبولی مرا از خودرو پیاده و از محل گریختند.

وی با اشاره به اینکه شاکی افزود، سارقان دو مرد و یک زن بودند، ادامه داد: کارآگاهان در گام اول تحقیقات با بررسی مسیر حرکت خودروی متهمان توانستند پلاک خودرو پراید را بدست بیاورند و با استعلام شماره پلاک انتظامی خودرو، مشخص شد خودرو متعلق به یکی از متهمان سابقه دار به نام فرید می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: محل سکونت فرید شناسایی و با دستور قضائی متهم پس از مراقبت های ویژه پلیسی در یک عملیات پلیسی در حوالی خیابان شهدا دستگیر شد.

سرهنگ ناصری بیان داشت: فرید که در ابتداء منکر هر گونه بزه انتسابی بود، در نهایت با شواهد موجود به سرقت از شاکی با همدستی دو تن از دوستانش به نام های زهره و کیوان اعتراف کرد و بدین ترتیب با تحقیقات تکمیلی در دو عملیات جداگانه هر متهم دیگر پرونده در یکم اسفند ماه دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی به 15 فقره سرقت به همین شیوه با همکاری فرید اعتراف کردند.

سرپرست پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه سارقان به بیش از یک میلیارد و 500 ریال سرقت از مسافران خودرو اعتراف کردند، گفت: تا کنون 10 تن از مال باختگان متهمان را شناسایی کرده اند و هر سه متهم با صدور قرار وثیقه از سوی شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران روانه زندان شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟