شرط‌بندی خونین بر سر پورشه با قمه در پارتی شبانه / زینب صفری فاش کرد

به گزارش رکنا، زینب صفری؛ خبرنگار در حساب کاربری خود رشته توئیتی درباره شرط‌بندیِ خونین بر سرِ پورشه با قمه را منتشر کرد.

او نوشت:

حوالی ساعت ۲ صبح امروز تو بیمارستان چمران در حالی که درگیر کارهای درمانی پدرم بودم که دل‌درد داشت، دو جوان سرتا پا خونی وارد اورژانس شدند.یکی مو نداشت و همه سرش خالکوبی بود و از شکاف عمیق بالای گوش سمت راستش به اندازه حدود ۳۰ سانت، خون چکه چکه پایین می‌ریخت.

اون یکی مدام چشم‌هایش می‌مالید و انقدر حالتش غیرعادی بود که حتی نمی توانست اسمش را بگوید و خیره نگاه می‌کرد. دستانش به شکل ناجوری بریده شده بود. دوتا از انگشتای یک دست را نگه داشته بود؛پسر سومی هرازگاه می‌گفت محسن محکم نگه دار کنده شده! و محسن هم با حالت شنگول‌ انگشتان خود را فشار می‌داد.

پسر خالکوبیه راه می‌رفت و می‌گفت فک کردی به همین سادگی بپیچی به بازی! یاسر از حلقومت می‌کشم بیرون و محسن با حال منگ نگاه می‌کرد. از در اورژانس رفتم بیرون که مدارک پدرم را بیاروم دیدم یه پورشه با چهار بادی گارد منتظرند. برگشتم تو دیدم اورژانس را گذاشتن رو سرشون.

که به پلیس خبر ندید. خلاصه نگهبانان بیمارستان به زور بردنشان تو اتاق...ظاهرا قضیه سر شرط‌بندی تو پارتی بود. پسر خالکوبیه به محسن گفته اگه تونستی با قمه بزنی تو فرق سرم که من و دم و دستگاه هم می شویم نوکرت ولی اگه نتونستی پورشه مال منه! محسن نتونسته بود و می‌خواست فرار کنه.

که گرفته بودنش و از خجالتش دراومده بودن. خواستم بگم تو این شرایط که ما هشتگ در خانه بمانیم داغ میکنیم یه سری بی‌خیال کرونا و کل دنیا که سر این موضوع بهم ریخته، مهمونی می‌گیرن و برای به دست‌آوردن و یا از دست ندادن پورشه اینطوری به جون هم میفتن!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟