کاهش سرقت های مهم در پایتخت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "حمید هداوند "در بازدید از کلانتری های سلیمانیه و قیاسی با تاکید بر اینکه ویروس منحوس کرونا این روزها مشکلات و مصائب بسیار را به همراه داشته است، بیان داشت: در شرایط موجود رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید این مهم مورد مداقه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان پرتلاش کلانتری ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند که می بایست در شرایط موجود از ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده استفاده کنند، عنوان داشت: تمهیداتی تدارک دیده شده است که در ورودی مقرهای پلیس پایتخت دستکش، ماسک طبی به مراجعان این مرکز تحویل داده می شود و این مرکز به صورت روزانه ضد عفونی و گند زدایی می شوند.

سردار هداوند با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه شرایط و اتفاقات و حوادث تلخ و شیرین در کنار مردم بوده است و تلاش کرده است که وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب به انجام رسانند، گفت: در 6 نقطه خروجی تهران بزرگ ایست و بازرسی برای مدریت ترددها تدارک دیده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آمار کشفیات سال 98 در حوزه سرقت، اظهار داشت: در سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش سرقت داشته ایم و در حوزه کشف 5 درصد افزایش و همچنین در موضوع کشف به وقوع هم 5 درصد افزایش داشته ایم.

سردار هداوند با اشاره به اینکه در یک سال گذشته در حوزه سرقت های مهم 5 درصد کاهش داشته ایم، افزود: در حوزه سرقت مغازه 20 درصد کاهش، در حوزه سرقت منزل دو درصد، در حوزه کیف قاپی 3 درصد و در حوزه سرقت موتور سیکلت 14 درصد کاهش داشته ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟