عاقبت زورگیران خشن زعفرانیه / این خلافکاران زیر 18 سال سن دارند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی قاسمی" رییس کلانتری 122 دربند گفت: ساعت 6:45 جمعه 23 اسفند ماه مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد که از سوی 5 جوان که سوار بر 2 دستگاه موتورسیکلت بودند هدف زورگیری خشن قرار گرفته و گوشی موبایلش به سرقت رفته است.

وی بیان داشت: مامور موتورسوار گشت کلانتری در محل سرقت حضور پیدا کرده و پس از دریافت مشخصات سارقان و گزارش آن به مرکز کلانتری تیم های گشت کلانتری به صورت نامحسوس شروع به گشت زنی در منطقه کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه در ساعت 8 شب ماموران متهمان را سوار بر 2 موتورسیکلت در خیابان زعفرانیه مشاهده کردند و در این عملیات خودروی گشت موفق به دستگیری 3 جوان سوار بر یک دستگاه موتورسیلکت شدند. تیم دیگری از ماموران نیز موفق به دستگیری یکی دیگر از متهمان شدند اما راکب موتورسیکلت توانست از محل فرار کند.

کلانتر محله دربند اظهار داشت: ماموران در بازجویی های اولیه اطلاع پیدا کردند که این سارقان در روزهای گذشته نیز در این منطقه دست به زورگیری های خشن زدند که در بازرسی از متهمان تعداد سه قبضخ سلاح سرد و دو دستگاه گوشی سرقتی کشف کردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه سه تم ازمتهمان دستگیر شده زیر 18 سال سن داشتند، گفت: پس از تحقیقات ابتدایی مشخص این 3 متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ویژه اطفال منتقل شدند

وی افزود: سرکرده باند برای تحقیقات بیشتر به دستوربازپرس ویژه سرقت به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر جرائم و شاکیان متهمان و متهم پنجم پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 551618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟