این مرد را می شناسید ؟ / او قاتل طلافروش دزفولی است + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 5.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

قاتل طلافروشبه گزارش گروه حوادث رکنا ، ساعت 9 شب سارقی مسلح با ورود به مغازه طلافروشی در میدان امام خمینی دزفول ورودی کوچه بقعه شاه رکن الدین و تیراندازی به فروشنده اقدام به سرقت مقادیری طلا و جواهرات کرد.

دادستان دزفول با اعلام این خبر گفت: در بازبینی فیلم های دوربین های مدار بسته مغازه مشخص شد فردی پس از ورود به مغازه اقدام به شلیک دو تیر به صاحب مغازه کرده و پس از آن اقدام به سرقت مقادیری طلا می کند.

محمدی خباز افزود: اسلحله سارق، یک قبضه کلت است که مجهز به صدا خفه کن بوده است و سارق پس از شلیک به طلافروش اقدام به جمع آوری طلاها و پس از آن با شکستن شیشه در مغازه از آن خارج شده و همراه با همدست خود که با موتور منتظر سارق بود از صحنه متواری شد.

وی بیان داشت: متاسفانه محسنی -فرد مضروب و صاحب طلا فروشی - که بوسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافت بعلت شدت جراحات وارده درگذشت.

طلافروش خوزستان

شایان ذکر دادستان دزفول ضمن حضور در محل جرم دستورات مقتضی را به عوامل اداره آگاهی و انتظامی جهت بررسی و پیگیری این جنایت صادر کرد.

دادستان دزفول از صاحبان مغازه های طلا و جواهرات فروشی خواست ضمن رعایت اصول ایمنی، ساعات مصوب شده جهت آغاز و پایان کار این صنف را رعایت نمایند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از یک مورد سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: سارق تحت پیگرد قرار دارد.

سردار "سید محمد صالحی" از یک مورد سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان امام خمینی( ره) دزفول خبر داد و اظهار داشت: این حادثه شب گذشته رخ داده است.

سردار صالحی با بیان اینکه این سرقت مسلحانه توسط یک سارق تحت عنوان خریدار با مراجعه به مغازه به وقوع پیوسته است گفت: سارق با استفاده از یک اسلحه کمری اقدام به شلیک گلوله به صاحب طلافروشی می کند ومقادیری طلا سرقت می کند که متأسفانه در این بزه مالک طلافروشی فوت می کند.

وی درادامه افزود: درپی تماس های مردمی باسامانه ۱۱۰پلیس در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان داشت: با توجه به سرنخ های بدست آمده سارق جهت شناسایی و دستگیری در دستورکار پلیس قراردارد ونیروی انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟