راز شوم رامین جوان تهرانی در اراک فاش شد

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق موتورسیکلت و خریداران اموال مسروقه خبرداد و گفت : سارق پس از سرقت، موتورسیکلت ها را به شهرستان اراک منتقل می کرد.

سرهنگ میرزکی در توضیح خبر گفت: در اوایل اسفند ماه حین گشت زنی اکیپ گشت پلیس آگاهی در محدوده خیابان ولنجک به یک دستگاه موتورسیکلت ان اس قرمزرنگ مظنون که بلافاصله قبل از هرگونه اقدامی توسط راکب موتورسوار متوقف گردید که در بررسی مشخص شد وی فاقد هرگونه مدارک مالکیتی بوده و ارکان اصلی موتورسیکلت نیز مخدودش گردیده است.

موتورسیکلت توقیف و راکب به هویت رامین 28 ساله بازداشت شد ، پرونده با موضوع سرقت موتورسیکلت تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی به اداره هفتم این معاونت ارجاع شد.

در تحقیقات صورت گرفته از رامین به کارآگاهان گفت : من این موتورسیکلت را از شخصی به نام سهراب 40 ساله از شهرستان اراک به قیمت 15 میلیون تومان خریداری کرده ام که مبلغ 10 میلیون تومان بعنوان پیش دادم و مابقی را بعداز تحویل مدارک و انتقال موتورسیکلت پرداخت نمایم.

وی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات رامین با هماهنگی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران راهی شهرستان اراک شدند که پس از انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و در تاریخ دهم اسفند ماه دستگیر و به جرم خود معترف شد که در بازرسی از مخفیگاه تعداد سه دستگاه موتورسیکلت ان اس مسروقه نیز کشف شد.

سهراب در تحقیقات گفت: موتورسیکلت ها را در خیابان جمهوری بصورت تک نفره سرقت و با اتوبوس به اراک منتقل می کردم و پس از از بین بردن ارکان اصلی آنها را به افراد ناشناس با قیمت پایینتری می فروختم و یک دستگاه موتورسیکلت را به فردی به نام نادر در شهرستان بوکان فروخته ام و در حدود یکسال است اقدام به سرقت می نمایم که در بررسی سوابق وی مشخص شد دارای دو فقره سابقه کیفری سرقت موتورسیکلت در یکسال گذشته می باشد.

کارآگاهان بلافصله به شهرستان اعلامی مراجعه و طی یک عملیات پلیسی نادر دستگیر و موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به اداره هفتم منتقل گردید.

سرهنگ کارآگاه میرزکی در پایان گفت: با توجه به کشف موتورسیکلت های مسروقه اقدامات پلیسی در جهت شناسایی مالکان موتورسیکلت ها در حال انجام است و متهمان با صدور قرار قانونی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفتم می باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟