به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" توضیح داد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه اسباب بازی فروشی در محدوده کلانتری 113 بازار در حال توزیع مواد محترقه است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 113 بازار گرفت .

وی با اشاره به اینکه در مراقبت های ویژه پلیسی مشخص شد خبر صحت دارد، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری بازار برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند عصر روز چهارشنبه چهاردهم اسفند ماه وی را در داخل مغازه اش دستگیر و در بازرسی از آن محل، 8 کیلو اکلیل سرنج و 16 هزار و 905 عدد مواد محترقه کشف کنند.

سرکلانتر هفتم پایتخت در خبر دیگری عنوان کرد: ماموران کلانتری 116 مولوی در رصد های اطلاعاتی دریافتند مردی 30 ساله در داخل مغازه ای متروکه تعدادی مواد اولیه ساخت مواد محترقه جمع آوری و قصد دارد مواد محترقه دست ساز تولید و در ایام یایانی سال در بین مشتریان توزیع کند.

وی تصریح کرد: با شناسایی هویت متهم دستور قضائی برای دستگیری وی و بازرسی از مخفیگاهش اخذ و ماموران موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و در بازرسی از مغازه متروکه 8 کیلو اکلیل سرنج کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این دو عملیات در مجموع 15 کیلو اکلیل سرنج و 16 هزار و 902 عدد مواد محترقه کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در پایان گفت: هر دو متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 549281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟