به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مهدی تاجیک" خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی اش در حوالی "نارمک" اقلام ضد عفونی کننده الکلی احتکار کرده است تا چند برابر قیمت واقعی آن به بازار مصرف عرضه کند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت فرد محتکر شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضائی ماموران پایگاه چهارم این پلیس موفق شدند، متهم را در روز پانزدهم اسفندماه جاری در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه اش 23هزار و 500 عدد پدهای الکلی کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در همان روز ماموران پایگاه چهارم این پلیس موفق شدند در عملیات دیگری 440 لیتر الکل صنعتی احتکاری کشف کنند، در این خصوص توضیح داد: خبری در خصوص احتکار مقادیری فراوان الکل صنعتی 99 دریافت شد که تحقیقات اولیه حکایت از این داشت، این فرد مقادیر فراوانی الکل در منزل و خودرو اش جمع آوری کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: هویت متهم و مخفیگاهش شناسایی شد و با دستور قضائی، متهم در مخفیگاهش در حوالی "تهرانپارس" دستگیر و در بازرسی از خودرو و منزلش 440لیتر الکل صنعتی99درصد کشف شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده در مجموع 400 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجوئی از متهمان پرونده هر 2 متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 549271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟