شلیک مرگ به مخوف ترین مرد در همدان

به گزارش رکنا، سرهنگ «سیدنورالدین حسینی» - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی- گفت: چند روز قبل گزارشی از سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی سواری در یکی از روستاهای شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در تحقیقات مقدماتی، مشخص شد که شب قبل از سرقت سه سارق به یک دامداری در روستا دستبرد زده بودند که با هوشیاری مرد دامدار بدون اینکه سرقتی انجام شود از محل متواری شدند اما بعد از چندین ساعت این افراد در حوالی روستا مشاهده و با روستائیان درگیر شدند.

با توجه به اینکه سارقان دارای سلاح گرم بودند، با تیراندازی، خودروی یکی از روستائیان را سرقت و از محل فرار کردند.

بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری این افراد آغاز و مسیر آنان به سمت استان همدان رصد شد.

این مقام انتظامی گفت: با تحت تعقیب قرار گرفتن سارقان، موضوع به پلیس همدان نیز اعلام شد که تیمی از مأموران انتظامی استان همدان، خودروی سارقان را در آزاد راه ساوه - همدان شناسایی کردند و زمانی که مأموران انتظامی قصد متوقف کردن آنان را داشتند، سرنشینان خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شدند. با توجه به حساسیت موضوع و مشخص شدن سرقت مسلحانه توسط این افراد، مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح در چند مرحله اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما راننده به سمت داخل شهر حرکت کرد و در نهایت خودروی مسروقه مورد هدف مأموران قرار گرفت.سرانجام در یکی از خیابان‌های فرعی شهر فامنین، خودرو به‌صورت رها شده و درحالی‌که یکی از سارقان در آن کشته شده بود، شناسایی و یک قبضه اسلحه جنگی با تعدادی فشنگ نیز در محل کشف شد. دستگیری متهمان فراری در دستور کار پلیس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟