دستگیری زورگیر همه فن حریف در شرق تهران +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "ایوب صالحی" رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن گفت: با توجه به مراجعه چند شهروند اخباری مبنی بر زورگیری جوان 30 ساله ای با سلاح سرد به کلانتری 149 امامزاده حسن گزارش شد که تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری به محل های سرقت مراجعه و به تحقیقات میدانی پرداختند، افزود: در تحقیقات پلیسی پی بردند که زورگیر خشن از مردی 40 ساله نیز 2 میلیون تومان وجه نقد و گوشی موبایلش را زورگیری کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی موفق شدند تصویری از چهره سارق بدست بیاورند، افزود: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تصویر وی در آلبوم مجرمان نگهداری می شود.

رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن ادامه داد: ماموران عملیات کلانتری در تجسس های میدانی اطلاع پیدا کردند که این سارق ساکن شمال شهر تهران است، اما 2 پاتوق در جنوب و شرق تهران دارد و برای انجام کارهای تبهکارانه اش در این پاتوق ها زندگی می کند. نتیجه تحقیقات پلیسی در اخیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور ورود به خانه و دستگیری متهم صادر شد.

این مقام پلیسی عنوان کرد: ماموران موفق شدند متهم را در چهارم اسفند ماه در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از خانه وی چند قبضه سلاح سرد، تجهیزات دفاعی و تعدادی گوشی سرقتی کشف کنند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه تهم یکی از تبهکاران تحت تعقیب پلیس و چند حکم جلب نیز برای وی از سوی شاکیان پروندهایش صادر شده است، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به 100 فقره زورگیری و سرقت منزل اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟