به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "ابراهیم قاضی پور" رئیس کلانتری 137 نصر گفت: عصر دوشنبه 5 اسفند ماه امسال در تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 از به محاصره در آوردن یک سارق در ضلع جنوب شهرآرا خبر دادند که خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردن جوانی قمه به دست با تهدید مردم سعی بر فرار از حلقه محاصره شهروندان دارد که تیم پلیسی موفق به دستگیری این سارق قمه به دست شدند و در بازرسی بدنی از متهم یک گوشی سرقتی که داخل جیبش بود به دست آوردند.

کلانتر محله 137 نصر ادامه داد: مرد جوان که راننده خودروی پژو 206 بود با دستگیری سارق مسلح به سمت ماموران رفته و در خصوص به سرقت رفتن گوشی موبایل و کیف دستی اش اعلام کرد که از بانک خارج و داخل خودرویم سرگرم کارکردن با گوشی موبایلم بودم که ناگهان این جوان اقدام به قاپیدن گوشی موبایل و کیف دستی ام از داخل خودرو کرد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: شاکی پرونده عنوان کرد که 2 جوان دیگر در فاصله 10 متری خودرو سوار بر یک موتور منتظر همدستشان بودند که این سارق پس از سرقت سوار بر موتور همدستانش شد که در همان صحنه فرار دزدان با یک خودروی دیگر تصادف کردند که 2 پسر جوان با در اختیار داشتن کیف دستی ام موفق به فرار شدند و این متهم که مچ پایش پیچ خورده و روی زمین افتاد با حضور مردم او را در محاصره قرار دادند تا اینکه پلیس با حضور به موقع موفق به دستگیری او شد.

سرهنگ قاضی پور گفت: متهم پس از دستگیری و انتقال به کلانتری به 2 همدست خود را معرفی و به 10 فقره زورگیری اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و تحقیقات برای دستگیری 2 همدست وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟