ناصر به دام افتاد و راز سرقت های کمال را فاش کرد / دستگیری در محله اتابک

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه" بهزاد اختیاری" در تشریح خبر گفت : سیزدهم مهرماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت از مغازه تعمیرات گوشی تلفن همراه از کلانتری 159 بی سیم به این پایگاه واصل گردید.

وی افزود: شاکی با حضور در پایگاه ششم اظهار داشت : ساعت 22 مورخه نهم مهرماه متوجه شدم سارق یا سارقانی با ورود به مغازه ام اقدام به سرقت مقادیری گوشی های تعمیری مشتریانم به ارزش 40 میلیون تومان نموده ا ند و دوربین مداربسته مغازه را نیز با خود برده اند .

سرهنگ اختیاری افزود : در ادامه کارآگاهان برای دستیابی به دلائل و سرنخ کافی از عامل یا عملان سرقت با مراجعه به محل وقوع جرم نسبت به تحقیقات محلی و میدانی اقدام که در بررسی های صورت گرفته با توجه به شیوه و شگرد به کار رفته در سرقت و همچنین نحوه و چگونگی ارتکاب سرقت مشخص شد که چند نفر با عنوان مشتری از وضعیت فیزیکی مغازه و محل نگهداری اموال مسروقه اشرافیت کامل داشته و جهت عدم شناسائی پس از سرقت، دوربین را نیز با خود برده که در این راستا با همکاری شاکی پرونده افراد مظنون محلی که سوء سابقه و شهرت دارند شناسائی شدند.

با تلاش کارآگاهان در نهایت فردی به هویت ناصر 33 ساله شناسائی که با بررسی سوابق وی محرز شد نامبرده دارای چندین فقره سابقه سرقت می باشد که موضوع دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با اخذ مجوز قضائی نهایتا نامبرده در تاریخ 14 مهرماه 98 شناسائی، دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پایگاه انتقال شد .

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: ناصر در در بدو ورود به پایگاه ضمن اعتراف به بزه انتسابی، همدست خود را به نام کمال 32 ساله معرفی نمود که در این راستا با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی واقع در محله اتابک شناسائی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ اختیاری در پایان گفت : کمال پس از دستگیری ضمن اعتراف به سرقت از مغازه شاکی عنوان نمود اموال را جهت تامین مایحتاج خود به افراد ناشناس و عبوری بفروش رسانده و قادر به معرفی مالخر نمی باشد که در نهایت متهمین با قرار صادره جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار می باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟