دست مامور قلابی در میدان شهدا رو شد

به گزارش رکنا،  جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مرد میانسالی خبر داد و گفت : این شخص با جعل عنوان رئیس اداره پنجم اداره آگاهی تهران اقدام به اخاذی از شهروندان در محدوده میدان شهدا می کرد دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه "داود فرد" در تشریح خبر گفت : در مورخه دوازدهم بهمن ماه طی تماس تلفنی مرد جوانی با مرکز فرویتهای پلیسی110 مبنی بر اخاذی سه میلیون تومانی توسط فرد میانسالی ناشناس که خود را رئیس اداره پنجم پلیس آگاهی معرفی می کرد پرونده تشکیل و به جهت رسیدگی تخصصی از کلانتری 110 شهدا به معاونت مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: من کاسب محدوده میدان شهدا هستم و این شخص با مراجعه و معرفی خود بعنوان رئیس اداره پنجم با دادن وعده های مانند : من می توان مشکلات شما را رفع کنم ( کسر خلافی-رفع توقیفی و...) اقدام به اخاذی کرده است.

فرد در ادامه گفت : کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیری سارق بعنف را در دستور کار خود قرار دادند که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی را در حوالی میدان خراسان شناسایی کردندکه در مورخه 13 بهمن ماه طی یک عملیات پلیسی سارق به هویت سهراب 45 ساله دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت نیز کشف و توقیف و به اداره پنجم منتقل شد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته از سهراب ضمن قبولی بزه خود اظهارات داشت: من بدلیل اینکه بیکار بودم با جعل عنوان رئیس اداره پنجم اقدام به اخاذی از سه نفر کاسب به ارزش ده میلیون تومان نمودم و پول حاصله را صرف امورات زندگی کردم.

فرد در پایان گفت : ضمن اعتراف صریح متهم به جرم خود انگیزه را کسب درآمد اعلام داشته است متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟